marți, aprilie 04, 2006

Despre buze şi sprâncene

Imi place să urmăresc feţele oamenilor. Uneori nici nu-i ascult. Le observ doar arcuirile sprâncenelor, numărul de clipiri la 10 secunde, felul cum li se contractă buzele, uşoarea încordare a nărilor, şi cel mai important, ochii.

Faţa unui om care nu zice nimic spune multe, dar faţa unui om care nu ştie că este privit spune totul. Pielea şi muşchii nu mai au scopul unei armuri, iar gândurile le folosesc drept corzi vocale. Este o schimbare atat de puternică încat, privind o fotografie facută la momentul potrivit, ai impresia că citeşti, printre pori şi gene, un jurnal intim.

Multă vreme am fost pasionat de ochi, dar de curând am descoperit buzele. Sunt mult mai uşor de observat şi... mult mai greu de controlat. Aş putea spune ca pe mulţi "îi iau buzele pe dinainte"...

Data viitoare cănd ai o conversaţie interesantă, lasă-ţi şi ochii să asculte, vei afla cu siguranţă mai mult. Şi poate ar fi bine să-ţi asculţi şi propriul chip, pentru că daca nu-l asculţi tu, mai mult ca sigur ca o va face altcineva.

Ah, era să uit. Si faţa poate să mintă.

Etichete:

4 Comentarii:

Blogger Claudita a spus...

Stiu eu o faţă mincinoasă: o faţă de....ca de spate (sau posterior).

Şi deşi nu am folosit până acum nici un cuvânt urât, nu mă pot abţine să nu mă gândesc cât de mare s-ar dovedi a fi miciuna dacă ai sta să analizezi faţa şi sprâncenele unei astfel de feţe :)

6:02 p.m.  
Anonymous Anonim a spus...

E fascinanta contemplarea unei fizionomii necunoscute ale carei trasaturi s-au marcat misterios dupa o formula proprie fiecarui individ, dupa un proces subteran al carui reflex lumineaza sau vestejeste obrazul devenind "expresie", colorata diferit de fiecare intristare, necaz, oboseala, descurajare sau dimpotriva de veselie, optimism...

5:32 p.m.  
Anonymous Anonim a spus...

coji de portocale spui? frumos :) are you another true orange? :)

frumos si postul tau - mi-a placut minte si o sa retin: fata unui om care tare spune multe, dar a unui om care nu stie ca este privit, totul :)

i se spune limbajul trupului si semnifica mai mult de 80% din comunicare. directia privirii poate spune daca isi aminteste ceva sau isi imagineaza, expresia buzelor poate exprima acordul sau dezacordul (deschidere sau inchidere). mai priveste si expresia mainilor, pozitia corpului, mersul si o sa cunosti pe cineva inainte sa faceti cunostinta :)

3:17 p.m.  
Blogger alexander a spus...

ma bucur de cunostinta atunci... :)

2:26 a.m.  

Trimiteți un comentariu

< Ύnapoi la portocale