miercuri, mai 10, 2006

interviu cu un fel de drac sau "inainte de a-l omori, trebuie sa-l primeshti inapoi"


Dat peste cap un pic mai mult decat de obicei...
In ploaia (potopul mai degraba) de marti dupa-amiaza...
Dupa ce "imi murise cainele, imi fusese furata bicicleta, imi scapasem inghetata pe jos si picasem doua examene (in aceeasi zi)"
Ma intalnesc cu un vechi prieten...
Era un fel de drac... un vechi prieten alungat.
Iata ce a avut de spus:

Cody:-Salut! Ce faci aici?
Un fel de drac:-Am iesit sa mananc...
C:-Drace! Uitasem cat de urat(a) esti... Ai prins cate ceva d-ale gurii? Suflete,ceva, sau... sufletu'?
UFDD:-Nu prea, ma gandeam un peste ceva, o pasarica, dar cu ploaia asta... s-au dat toti la fund. Da tu ce faci smecherule?
C:-Imi place sa cred ca bine, ma intorc de la facultate. Dar sa uitam nitel de mine... parca tu nu iesheai decat noaptea...
UFDD:-(ranjetul cat fata si isi mangaie ciocul) Prin ploaie gasesti numai carne frageda si deprimata, numa' buna de consum. Iesiti ca ciuperciule si trebuie doar sa va culeg la sanul meu. Ah, cat de bine mirosi... stres, depresie, imi musc buzele de pofta... Vezi, ti-am spus eu... Fara mine ai cazut la loc de unde te-am scos. Chiar imi pare rau de tine, aveai potential...
C:-Pai poate inca mai am. Doar ca m-am lasat de draci...
UFDD:-Pe dracu'! Stii ca nimeni nu poate sa faca nimic maret fara draci, nu?
C:-Foarte adevarat.
UFDD:-Atunci de ce te multumesti cu lucruri marunte? Nu vrei sa infaptuieshti lucruri marete? Nu vrei sa poti termina ce ai inceput?
C:-Pot sa le duc la final de unuL singur!
UFDD:-Pe dracu'! Minciuna asta ajunsesei sa o crezi si cand mi-ai dat ultima oara papucii. Ce ai reusit sa duci la bun sfarsit de atunci pana acum?
C:-Absolut nimic.
UFDD:-Da-mi voie sa te ajut. Pari ca ai nevoie de un pic de energie. Primeste-ma inapoi pe umarul tau si nu vei fi dezamagit...
C:-Iti dai seama ca probabil va veni o zi in care o sa vreau sa dispari, nu?
UFDD:-Pana atunci vei ajunge sa ma iubesti, pentru ca nimeni nu are grija de tine asa cum fac eu.
C:-Mi-ai lipsit!
UFDD:-Sa mergem...

Si asa, dragii mei, inca nu stiu daca mi-am imaginat toata conversatia sau poate dracu' eram doar eu. Cred ca o sa dau vina pe ploaie. Cert este ca de acum inainte lucrurile vor sta un pic altfel. Pentru o perioada, cel putin.

Poate pana la primul inger...

Hai liberare! :))

Etichete: