sâmbătă, aprilie 15, 2006

Seara de primavara

Nostalgie de toamna intr-o seara de primavara cu miros de portocale.....

In pragul toamnei m-am oprit
O clipa-n urma sa privesc....
Atata drum am mers plangand
Ca numai stiu sa mai zambesc

E grea povara-acestor ani
E-un sac umplut cu vechituri
Pe care-ntai le-ai adunat
Si sa le-arunci nu te induri

In pragul toamnei aurii
In umbra-mi caut adapost
Imi caut vechile iubiri
Si nu mai sunt, parca n-au fost..

Cand inchid ochii le revad
Cand ii deschid mi-apar in zori...
Iubire iarasi ma cuprinzi
Cu toamnele de neuitari

In pragul toamnei retraiesc
Imagini ape care curg
Si totu-mi pare un tablou
C-un rasarit si un amurg

Si dincolo de-amurg un zid
Cu ochiul mintii il patrund
Vad valea florilor de mai
Unde popasul vietii-i lung

Etichete:

1 Comentarii:

Anonymous Anonim a spus...

concurenta bat-o vina! hehehe

10:51 a.m.  

Trimiteți un comentariu

< Ύnapoi la portocale