duminică, iunie 04, 2006

Vise in iarba

Te-am vazut zilele trecute pe strada; ai trecut pe langa mine intamplator si absent. Zambesc...am realizat atunci ca ajunsesem sa frecventez aproape din reflex toate locurile in care credeam ca te-as putea intalni. Cu toate astea am fost luata prin surprindere - relaxata si zambitoare, atacul amintirilor asupra sufetului aproape ca mi-a naruit rezistenta oricarei aparente.
Pareai abatut.
Cu mainile infundate in buzunare, cu ochii ascunsi in spatele lentilelor si privirea infipta in pamant, aproape toata fiinta ta vorbea despre tacere. Dar eu am stiut sa citesc dincolo de toate astea.
Mi te-am imaginat vorbind cu mine, deschizandu-ti sufletul numai pentru cateva minute.
M-am gandit la toate lumile care s-au deschis in mine atunci cand a ta s-a inchis in fata mea. Continui sa existi in fiecare dintre ele.

Acum nu-mi ramane decat sa inchid ochii si sa ma prefac ca tot ce-am spus pana acum nu e nici pe departe adevarat.

Etichete: