marți, aprilie 25, 2006

Frumusetea ca stare de fapt



Aroma de cafea dimineata.

Zambetul unui necunoscut in multime.

Melodia preferata.

Miros de flori intr-o zi ploioasa.

SAU...

...o noua zi de munca..

...aglomeratie..

...acelasi si acelasi playlist..

...mocirla si pantaloni stropiti..

Aproape in fiecare minut cate o punga de plastic se zvarcoleste la picioarele noastre cu o melancolie surda. Fosneste, vibreaza odata cu aerul si danseaza stangace printre alte ramasite. Se misca pentru tine, pentru ochii tai, pentru sufletul tau si cu fiecare incordare devine si mai gratioasa, si mai personala, si mai...

NU!!

De fapt, se incapataneaza sa-ti vaneze pantofii nou lustruiti , sa ii umple de praf si sa iti strice ziua, la un loc cu tot zgomotul, cu toata harmalaia si toata poluarea din oras care vin peste tine ca un tavalug de fiecare data cand iesi din casa si vrei sa scapi de toate astea, si te grabesti, te grabesti, te grabesti...

Ai ajuns?

Etichete:

5 Comentarii:

Blogger umblu teleleu a spus...

Avem timp pentru toate. Sa dormim,
sa alergam in dreapta si-n stanga,
sa regretam c-am gresit si sa gresim din nou,
sa-i judecam pe altii si sa ne absolvim pe noi insine,
avem timp sa citim si sa scriem,
sa corectam ce-am scris, sa regretam ce-am scris,
avem timp sa facem proiecte si sa nu le respectam,
avem timp sa ne facem iluzii
si sa rascolim prin cenusa lor mai tarziu.
Avem timp pentru ambitii si boli,
sa invinovatim destinul si amanuntele,
avem timp sa privim norii, reclamele sau un accident oarecare,
avem timp sa ne-alungam intrebarile,
sa amanam raspunsurile,
avem timp sa sfaramam un vis si sa-l reinventam,
avem timp sa ne facem prieteni, sa-i pierdem,
avem timp sa primim lectii si sa le uitam dupa-aceea,
avem timp sa primim daruri si sa nu le-ntelegem.
Avem timp pentru toate.
de ce fugim?
Pentru ca nu avem timp sa ne odihnim,
sa intelegem,
sa meditam,
sa ne gandim,
sa decidem,
sa construim,
sa invatam,
sa iertam......
Vorbeai despre mine? Am atat de mult timp sa fac atat de multe si totusi asa de putin sa le fac. Asa ca iau lucrurile asa cum vin, pe mine asa cum ma simt si oamenii asa cum sunt pentru ca.... life is good.... cu sau fara miros de cafea, cu zambetul unui strain sau ghiontul altuia in autobuz, cu miros de zarzar si cersetori, cu pizza si mess, cu prieteni .... si fuck da, am zile cand imi par oamenii vicleni, ascutiti, cu gheare si colti ca intr-un cosmar. Si eu sunt la fel si ghearele mele sunt la fel de ascutite, pot sa fiu la fel de tulbure si sa-ti stric ziua doar ca asa am eu chef... Ca o apa care are forma sau nu..... depinde....

12:15 p.m.  
Blogger umblu teleleu a spus...

depinde

12:19 p.m.  
Anonymous Anonim a spus...

Desigur ca depinde...
Nu vorbeam cu tine in mod particular si nici despre tine. Poza nu e pusa pentru persoana pe care o reprezinta ci pentru compozitie si ceea ce imi pare mie ca exprima ea, prin toate elementele de acolo. Si tocmai pentru ca depinde, poate fi acolo sau nu.
Cat despre text, take it or leave it; oricum, ideea nu e originala - e din "American Beauty" - sort of... :)

3:42 p.m.  
Blogger alexander a spus...

hmm... the most beautiful thing in the world... omul si vartejul vietii... sau era totusi doar o punga de plastic?!

12:39 a.m.  
Anonymous Anonim a spus...

Depinde...poate fi doar deosebita calitate de a vedea frumustea in fiecare detaliu sau poate satisfactia de a o recunoaste in spatele banalului sau poate in a recunoaste potentialul sau de a se arata in infinite forme si feluri

10:39 p.m.  

Trimiteți un comentariu

< Ύnapoi la portocale